LATEST PHOTO UPDATE

Tuesday, July 5, 2011

Gubahan Hantaran 2011 - Sireh Junjung Velvety Red

Gubahan Hantaran Sireh Junjung Velvety Red
which is part of 9 pcs gubahan hantaran
in maroon and white theme color
done for Ayu's wedding in April 2011



ok dah 'meningkat' jadi 3 bulan nampaknya for me to upload new hantaran picture to this blog huhu =( (hehe saja je nak bagi uols anticipate for more lalala perasanlah kan ada ke yang tertunggu2x my update tuu...ok tapi sebenarnya tgh sentap sbb ada ramai pencuri digital kat dunia maya ni...dah letak watermark beso2x pon masih selamba ambik my picture tak tau nak rasa marah ke nak rasa bangga sbb my work cantik sangatlah kot (ok this sounds lame for some, or a bit nauseatic for others muahaha masuk bakul angkat sendiri) sampai ada yang 'sudi' nak jadikan my work as their portfolio hampehs)...btw kepada yang nak 'tiru' idea for gubahan balang kuih raya uols kena tunggu keluaran majalah masa Ramadhan k, insyaallah hari khamis ni ada magazine photoshoot for that (adeh malasnya nak kemas rumah...at the moment I can't see the bottom of my working desk...huhu kena usahakan kemas arini)...magazine apa nanti I'll update once its out already. For that I am going to sell diy kit, uols can follow the step by step instruction in that magazine and buy the required material from me, so bolehlah uols discover your own creative side (^_~) and berbangga dgn hasil tangan sendiri nanti ya =)... I'm thinking of conducting kelas gubahan hantaran jugak nanti so kepada yang agak2x terlebey fussy tu boleh buat gubahan sendiri or I can train protege that I can trust untuk pass on the job  hehe so I can focus more on chocolate and cookies making plak pas ni 8D

Any Enquiry Send to Lily@tepak-sireh.com
or drop ur Comment inside Our Facebook.com/Tepak.Sireh FanPage
or simply drop your comment under this post with your email address included. Thank You!!!

0 COMMENT:

Related Posts with Thumbnails